יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

רכבת הדיגיטל



לפי דבריה של תמר יסעור (מבכירי בנק לאומי) -
"את רכבת הדיגיטל כבר אי אפשר לעצור, ולמעשה אנחנו גם לא ממש רוצים לעצור אותה. אנחנו מגבירים ומגבירים את הקצב ולמרות שאפשר לומר שאנחנו כבר לא טירונים וחדשים, יש עדיין התרגשות מחדש מכל אפליקציה, קמפיין ופעילות בזירות הדיגיטליות. בכל פעם מחדש אנחנו מופתעים ושמחים לגלות כיצד הלקוחות מאמצים במהירות ובחום את השירותים החדשים, שירותים שמטרתם לעשות את החיים קלים ופשוטים יותר."
"בבנק הבינו שהלקוחות חיים בפייסבוק, יחד עם למעלה מ-3 מיליון הישראלים שנמצאים שם מדי יום. לכן החליטו לאפשר להם להמשיך לנהל את חייהם, מבלי לצאת מהזירה החברתית הפופולרית והסואנת ביותר כיום ברשת."

מיד כשראיתי את הפרסומת הזו לבנק, ממש הרגשתי שהיא משקפת את החיים האמיתיים שלנו. כיצד (כמעט) הכל היום מתבצע באמצעות המחשב והאינטרנט. עבודות הכפיים השונות הולכות ומתמעטות. ישנה תחושה שאם אנו לא מחוברים לאינטרנט 24 שעות ביממה אנו מפספסים המון דברים חשובים בדרך. גם מאד קשה לתפקד בלעדיו (יקשה עלינו להתעדכן בנוגע לתנועה בכבישים, יקשה עלינו לשמור מקומות בסרט, יקשה עלינו להתעדכן בנוגע להודעות הקשורת אלינו וכד').
הפרסומת אומרת ומסבירה בדיוק כיצד חיינו מתנהלים היום.
רק כמו שתמיד אני אומרת ודוגלת, מאד חשוב למצוא את האיזון בין העולם הדיגטלי לבין העולם המציאותי. בכל זאת אנו חייבים לשמור ולדעת לקיים את התקשורת הבין אישית.

3 תגובות:

  1. היי טלי
    את יודעת מעניין אותי לחשוב מה יהיה בעתיד, רשמתי על כך באחד הבלוגים שלי, האם הקדמה והטכנולוגיה הגיעה לשיא או שזאת רק התחלה?
    זוכרת שדברנו באוטו בדרך הביתה מיום לימוד איזה כבוד מקבל רכב חתן כלה שיבוא יום ובלחיצת כפתור צבע האוטו ישתנה בהתאמה לחולצה שאת לובשת?
    אני אומרת לך אנחנו נפסיד את כל הדברים הכי שווים אולי נולדנו בשנה הלא נכונה 1980 ?
    טוב נסתכל על הדברים מלמעלה ונצחק על העולם על רודפי הטכנולוגיה פלאפונים ומרוץ החיים

    השבמחק
  2. טלי
    את האמת בחרת לכתוב את הפוסט הזה בגלל הרכבת הדיגיטלית או בגלל הבחור בפרסומת...
    סתם אני צוחק זה באמת מדהים פלאי הטכנולוגיה ויפה עשו בנק לאומי שזיהו את הצורך של האנשים להיות מחוברים כל הזמן ואישרו להם לנהל את החשבון שלהם בזמן גלישה ברשת החברתית..מדהים
    אורי

    השבמחק
  3. אכן מטרת הבנק היא לזהות את הצורך של האנשים להיות כל הזמן מחוברים. עצם זה שיש אפשרות ללקוחות הבנק להתחבר לחשבון שלהם מבלי "להתנתק, לרגע מן העולם הפרטי שלהם זה אחד הדברים הגאונים.
    מי היה מאמין שקידמת הטכנולוגיה הגיעה כל-כך מהר.
    וכמו ליאת, גם אני תוהה: לאן עוד אפשר להגיע...

    השבמחק