יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

יישום ה- Places בפייסבוק

השירות החדש שפייסבוק מציע לנו הוא שילוב אפלקציה באייפון ואנדרואיד (נכון לעכשיו רק בארה"ב).
חברים הרשומים לרשת החברתית ויסתובבו בקניון או ברחוב וישתמשו ביישום Places של פייסבוק. החבריםיוכלו לראות את רשימת החנויות הנמצאות בסביבתם ובנוסף גם יופיעו מבצעים שכל אחת מהחנויות מציעה. המבצעים יופיעו על-ידי סימן צבעוני קטן. לחיצה על הסימן הצבעוני תציג את פרטי המבצע. אם אהבתם את ההצעה שהציעה החנות, אפשר להזמין אותה על-ידי לחיצה נוספת, וכאשר תיכנסו לחנות תצטרכו רק להציג בקופה את ההזמנה שבוצעה בעזרת המכשיר הסלולארי. בפייסבוק מתכננים שברגע שהזמנתם את המוצר באמצעות האפלקציה הנתונה, יופיע בקיר של המזמין את המבצע שהזמין וכן תתבצע הפצה שיווקית.
בעתיד החברות לא יצטרכו לחכות שיתבצע חיפוש באפלקציה של פייסבוק, אלא יוכלו לשלוח הודעה אוטומטית ברגע שנעבור על-יד החנות.

לדעתי הממשק הזה יגיע מהר מאד גם לארצנו הקטנטונת, וכן אני משוכנעת שהמון חברת יקפצו על הדרך השיווקית החדשה...
מרשת חברתית פשוטה ובסיסית, הפייסבוק הולך ומתפתח לאחד האתרים היותר שימושיים בעולם. הוא משמש כממשק לימודי, כממשק שיווקי, כממשק מודיעין ולבסוף כממשק חברתי.
האם יש מישהו שעוד אין לו פייסבוק???


2 תגובות:

  1. לטלי שלום
    אכן לפייסבוק יש תפקודים רבים ובעיקר כלי מצויין לשיווק. אותי באופן אישי מעניין לראות אך ניתן ליישם פייסבוק בהוראה, האם באמת הוא יכול לשמש כלי הוראתי האם הוא יכול לתרום לתהליך הלמידה?

    השבמחק
  2. לי,
    חייבת להתוודות בפניך, גם אותי מאד מעניין ולהתנסות בפייסבוק ככלי הוראתי התורם לתהליך הלמידה. יש האומרים שאכן אפשר להשתמש בו. מקווה שאצליח להתנסות בו כלי לקידום ההוראה ובוודאי לשתף אותך בחוויה.

    השבמחק