אחרי ששיתפתי אתכם בחלום שיש לי - לבנות לוח אינטראקטיבי שבו התלמיד יוכל לראות איך התנועה מתחברת לעיצור וביחד יוצרים צליל.
לאחר שיחה עם המרצה בקורס, התברר לי שאת החלום הזה לא אוכל להגשים בשלב זה.
לצערי, המרצה לא הצליחה לרדת לסוף דעתי ולא ניסתה לעזור לי בלהמשיך איתי את הרעיון ולפתח אותו שיהיה יותר אינטראקטיבי מעניין ומגרה את התלמיד. (אני יכולה לנסות להבין מעט את המרצה כיוון שיש צורך להבין את שלבי תהליך רכישת הקריאה).
הלכנו הביתה (אני ושותפתי לעבודה, ליאת) מאוכזבות מאד אך מיד התחלנו לחשוב על רעיונות חדשים.
בתחילה עדיין נצמדתי לפיתוח אינטראקציה שתלווה את תחילת תהליך רכישת הקריאה, אך למרות כל הנסיונות והחשיבה לא הצלחתי לחשוב על שום אינטראקציה מענינת ומאתגרת. עד שלבסוף "אֶאוּרֶקָה!" ("מצאתי" - אמרתו המפורסמת ביוונית של ארכימדס. קראו בקצרה על האגדה המפורסמת בקישור הבא http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%94).
חשבתי על משחק שהתלמידים יוכלו לשחק בו בסוף תהליך הקניית כל הצלילים ובשלב פיתוח שטף הקריאה.
הרכבת תצרף (פאזל) גדול.
בשלב הראשון על התלמיד יהיה לחבר שני חלקים שירכיבו מילה אחת.
בשלב השני, שני החלקים יצטרפו לעוד חלקים כך שיווצר משפט.
בשלב השלישי יתאימו ציור למשפט שכתבו. ובסוף כל המשפטים ותמונות יתחברו לסיפור קצר.
מקווה שאת האינטראקציה הזו אצליח ליישם ואוכל סוף סוף להפיק משהו שבאמת ייושם בכיתתי וגם תלמידי יהנו וירוויחו מילימודי התקשוב.
לאחר שיחה עם המרצה בקורס, התברר לי שאת החלום הזה לא אוכל להגשים בשלב זה.
לצערי, המרצה לא הצליחה לרדת לסוף דעתי ולא ניסתה לעזור לי בלהמשיך איתי את הרעיון ולפתח אותו שיהיה יותר אינטראקטיבי מעניין ומגרה את התלמיד. (אני יכולה לנסות להבין מעט את המרצה כיוון שיש צורך להבין את שלבי תהליך רכישת הקריאה).
הלכנו הביתה (אני ושותפתי לעבודה, ליאת) מאוכזבות מאד אך מיד התחלנו לחשוב על רעיונות חדשים.
בתחילה עדיין נצמדתי לפיתוח אינטראקציה שתלווה את תחילת תהליך רכישת הקריאה, אך למרות כל הנסיונות והחשיבה לא הצלחתי לחשוב על שום אינטראקציה מענינת ומאתגרת. עד שלבסוף "אֶאוּרֶקָה!" ("מצאתי" - אמרתו המפורסמת ביוונית של ארכימדס. קראו בקצרה על האגדה המפורסמת בקישור הבא http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%94).
חשבתי על משחק שהתלמידים יוכלו לשחק בו בסוף תהליך הקניית כל הצלילים ובשלב פיתוח שטף הקריאה.
הרכבת תצרף (פאזל) גדול.
בשלב הראשון על התלמיד יהיה לחבר שני חלקים שירכיבו מילה אחת.
בשלב השני, שני החלקים יצטרפו לעוד חלקים כך שיווצר משפט.
בשלב השלישי יתאימו ציור למשפט שכתבו. ובסוף כל המשפטים ותמונות יתחברו לסיפור קצר.
מקווה שאת האינטראקציה הזו אצליח ליישם ואוכל סוף סוף להפיק משהו שבאמת ייושם בכיתתי וגם תלמידי יהנו וירוויחו מילימודי התקשוב.
החלום יוגשם בסופו של דבר , תהליך החשיבה והפיתוח הוא התהליך החשוב ביותר הטומן בתוכו מספר שלבים שבונים את התוצר הסופי.
השבמחקאני יודעת שאינטראקציה שבנינו מנסה לשלב חלק מחלומך...
ננסה לצרף אותה לבלוג ולשווק אותה כך שמוחות נוספים התקבצו ואלי כך נביא לפיתוחו המלא של הרעיון
החלום יוגשם בסופו של דבר , תהליך החשיבה והפיתוח הוא התהליך החשוב ביותר הטומן בתוכו מספר שלבים שבונים את התוצר הסופי.
השבמחקאני יודעת שאינטראקציה שבנינו מנסה לשלב חלק מחלומך...
ננסה לצרף אותה לבלוג ולשווק אותה כך שמוחות נוספים התקבצו ואלי כך נביא לפיתוחו המלא של הרעיון
החלום יוגשם בסופו של דבר , תהליך החשיבה והפיתוח הוא התהליך החשוב ביותר הטומן בתוכו מספר שלבים שבונים את התוצר הסופי.
השבמחקאני יודעת שאינטראקציה שבנינו מנסה לשלב חלק מחלומך...
ננסה לצרף אותה לבלוג ולשווק אותה כך שמוחות נוספים התקבצו ואלי כך נביא לפיתוחו המלא של הרעיון